Vart finns alla snygga killar?!

Är det jag som har blivit kräsen lr va är det här? Jag tycker hur som helst att det inte finns en enda snygg kille i denna staden. Det är så trist och det känns som man alltid kommer att förbli själv så länge man bor här. Det enda som finns här är en massa utlänningar och bönder. Inget illa menat, men det är absolut inget som intresserar mig.. Jag vill ha en snygg, vältränad och gulllig kille.. Något liknande dessa 2 grymt  snygga killar! Varför är det så ont om snygga? Har jag för höga krav? Men tycker man ska ha höga krav och inte nöja sig med vad som helst!


 

 Alla snygga finns ju antingen i Göteborg lr Stockholm tycker ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0